Aankomst Beijing 18 oktober

18 oktober 2014 - Beijing, China

na een prima vlucht aangekomen in Beijing.De straat waar het hotel ligt is smal, oud en ziet er niet uit, maar het hotel is uitstekend. modern en kleurrijk. Bad midden in de kamer en een enorme hoekbank, kortom erg apart! We zijn meteen gaan lopen en om de hoek ligt DE winkelstraat van Beijing, je waant je in Amerika, alle merken je kan het zo gek niet bedenken zijn vertegenwoordigt. En wat een mensen massa, niet normaal!! Ik zal kijken of ik al foto,s kan plaatsen want we hebben langs honderden kraampjes gelopen waar ze eten aan het bereiden waren. Spinnen , slakken, krekels, alles op stokjes en ik kan nou niet zeggen dat we ons niet konden beheersen, toch raar al die rommel op zo,n stokje. Maar.....vanavond ( over een uurtje ) gaan we helemaal los, we hebben gereserveerd in een  restaurant waar ze bekend staan om hun Peking Duck. Morgen horen jullie hoe dat smaakte.

1. Peter en Nan:
    18 oktober 2014
    Mooi begin van de lange reis! Hoop dat de Peking Duck smaakte. Geniet!
  2. Chaja:
    18 oktober 2014
    Wat spannend allemaal. Heerlijk duck - eet smakelijk geniet met volle teugen !
    Liefs
  3. Ton en Petra:
    18 oktober 2014
    Wel romantisch, een bad midden in de kamer ;-).
  4. Debbie en Ruud:
    18 oktober 2014
    Beter een bad dan een toilet midden in de kamer! fijn dat jullie goed zijn aangekomen een een voirspoedige reis hebben gehad. Jullie zijn al snel tegen de echte Chinese gewoontes en gebruiken aangelopen! Veel plezier!
  5. Fabian:
    19 oktober 2014
    Net toch even bij de chinees op de hoek wezen kijken maar geen zeesterren op de kaart hoor..
  6. Fabian:
    19 oktober 2014