Shanghai

24 oktober 2014 - Shanghai, China

OK! Nu naar vandaag 24 oktober. Vanmorgen al vroeg naar de luchthaven vertrokken van Xi'An , je weet maar nooit met die gekte op de weg hoelang je erover doet. Het hotel houdt erg ruime tijden aan en wie zijn wij om daar dan vanaf te wijken! Uiteindelijk ging het erg vlot en bovendien was de vlucht vertraagd dus alle tijd achteraf.

Aangekomen in Shanghai met wederom strak blauwe hemel en een temperatuur van rond de 23 graden, zie en voel je meteen het verschil met Xi'An , maar ook met Beijing! Ondanks dat Shanghai de grootste stad is in China met zo,n 23 miljoen inwoners, stroomt het verkeer hier beter door, is minder chaotisch en er wordt beter auto gereden dan in de twee andere steden. Het is hier veel schoner en de bomen en het gras hebben zowaar kleur en zijn niet zo troosteloos stoffig. Ook de woonwijken, gebouwen en industriegebieden hebben een zekere structuur. Vanavond hebben we heerlijk gegeten bij het Italiaanse restaurant van het Hyatt op de 56ste etage, een cadeau van Ruud en Debbie voor Jonards 65ste verjaardag. Wat een uitzicht en lekker eten, met mes en vork!!!! Morgen worden we opgehaald en hebben een private tour van s, morgens vroeg tot s,avonds laat. Dus tot morgen!!!!!!!

1. Debbie en Ruud:
    24 oktober 2014
    Hebben jullie al gezien dat ze het gras vaak groen verven?
    Veel plezier daar!